В Україні настали запізнілі холоди, правильно буде пригадати про те, як варто заводити двигун, а в разі якщо акумулятор сів - «прикурювати».
Підготовляючи до запуску, не рекомендовано утримувати натиснутою педаль гальма.
Сівши за кермо, найпершим ділом необхідно приблизно на 5 секунд завантажити акумулятор не дуже великим струмом, з тим щоб прогріти електроліт і приготувати батарею до значних навантажень при запуску двигуна в тріскучий мороз. В інтересах цього найправильніше включити ближнє світло або габаритні вогні.
Безпосередньо перед включенням запалювання неодмінно проконтролюйте, чи відключені клавіші і перемикачі всіх інших пристроїв, що працюють на електриці (наприклад, підігрів сидінь і стекол, кулер грубки, поворотники).
Готуючи запуск двигуна в холоднечу, не рекомендовано утримувати натиснутою педаль гальма, так як в цей момент світяться стоп-сигнали, які також споживають струм. Сутність в тому, щоб у момент включення стартера зменшити навантаження на акумулятор.
Пізніше необхідно включити електрозапалювання на 4-5 с для того, щоб бензонасос, якщо такий є в наявності, закачав пальне і з натиснутою педаллю зчеплення запускати холодний двигун. Крутити стартер довше 5 с ніяк не варто, щоб вистачило заряду для іншої спроби.
Якщо сходу завести холодний двигун ніяк не вдалося, через 10 секунд треба зробити знову спробу, тільки після 3-4 безуспішних спроб всі маніпуляції має сенс припинити, щоб остаточно не посадити батарею. Коли ваш акумулятор «зрілого віку», правильніше з вечора зняти батарею і занести в тепло. Пізніше запуск двигуна в мороз полегшиться за рахунок того, що АКБ не втратить значну частину ємності на морозі.
У випадку якщо ж акумулятор абсолютно сів, доведется «прикурювати». Як це зробити:
Немає коментарів:
Дописати коментар