«Найбільшу небезпеку на дорогах представляє машина, яка їде швидше, ніж здатний думати її водій.»
Роберт Лембке

«Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздять по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньою швидкістю.» Вітторіо Де Сіка

Що шукаємо ???

Водіння в мороз - відповіді на популярні питання (+++відео)


 Зима для автомобілістів - справжнє випробування. Перед водієм часто коштує вибір: жертвувати або власним комфортом, або ресурсом вузлів і агрегатів автомобіля.





Пам'ятайте, що в русі мотор прогрівається швидше, ніж на холостому ході




 Проте не варто забувати .что в будь-якій в будь-якій ситуації можна знайти компроміс.


Мити або не мити автомобіль взимку?

 Мити машину взимку - біди не оберешся: замки замерзнуть, ущільнювачі дверей примерзнуть, та і мікротріщин на лакофарбному покритті із-за «контрастного душу» напевно додасться. З іншого боку, соляні ванни, абразивний пісок і пил на кузові теж користі не приносять.

 Вихід: Мити машину у відносно теплі дні, коли вірогідність замерзання замків найменша. Після миття потрібно висушити замки і ущільнювачі стислим повітрям, а потім змастити захисними складами, які тривало зберігають свої властивості (ущільнювачі - силіконовим мастилом, замки - яким-небудь технічним маслом). До речі, при низькій температурі (нижче -7.-8 градусів) процес сольової корозії сповільнюється.


Чи варто в мороз використовувати ручник?

 У машинах з пробігом під 100 тис. км. і більше привід гальма (ручника) стоянки із-за корозії і скупчення вологи в кожусі троса досить часто замерзає. При підвищеній вологості повітря можуть примерзнути і колодки до дисків/барабанів.

 Вихід: Залишати машину на тривалу стоянку краще без застосування гальма стоянки, а поставивши упори під одне з коліс. Симптом підмерзання троса - тугий хід важеля ручника. При його появі ручник краще не затягувати. Якщо забули і затягнули, колодки дискових гальм можна «відбити» від диска за допомогою молотка і якої-небудь насадки, а якщо гальма барабанні, іноді доводиться навіть відкушувати трос на вході в «колесо».

 Чи обов'язково прогрівати двигун?

 Прогрівати двигун на холостому ході довго, дорого (паливо витрачається дарма) і шкідливо для навколишнього середовища (із-за тривалішого прогрівання в атмосферу викидається більше СО2 і токсичних з'єднань). Але і їхати «на холодно» деякі фахівці не радять, оскільки, за їх твердженням, із-за підвищеної в'язкості масла скорочується ресурс мотора.

 Вихід: На зиму в мотор заливати масло з мінімальною рекомендованою низькотемпературною в'язкістю - 0w-..., 5w-... . Холодний двигун бажано прогрівати мінімально можливий час - до 5 хвилин. На ходу підтримувати невисокі обороти (1500-2500 об/хв) - високі і низькі для холодного мотора шкідливі. При русі двигун прогрівається швидше.



Як запобігти розрядці акумулятора?

 Запуски замерзлого на морозі двигуна найбільшою мірою розряджають акумуляторну батарею. До цього «розрядного явища» зимою додається і необхідність часто використовувати декілька могутніх споживачів енергії: підігрів сидінь, стекол, дзеркал, отопітеля, фар, склоочисників. При коротких поїздках акумулятор не встигає зарядити (відновити ємкість), тому одного разу холодним ранком у батареї може не вистачити енергії завести двигун.

 Небезпека саме в одночасному включенні споживачів, тому визначите послідовність їх включення. Наприклад, обігрів скла активуйте після нагріву сидіння, фари - після початку руху. У «тягучці» склоочисник перемкнете на переривистий режим. При короткочасних зупинках машину можна утримувати не робочим гальмом, а ручником, що не включає потужні стоп-сигнали. До речі, АКБ потрібно періодично заряджати від стаціонарного джерела струму.


Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...