«Найбільшу небезпеку на дорогах представляє машина, яка їде швидше, ніж здатний думати її водій.»
Роберт Лембке

«Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздять по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньою швидкістю.» Вітторіо Де Сіка

Що шукаємо ???

Робота над помилками: чого не можна робити взимку (+++відео)


 Ці шкідливі поради допоможуть вам уникнути прикрих помилок, які можуть привести до поломки машини і передчасного псування деталей.


Пам'ятайте, що навіть дрібні помилки можуть привести 
до поломки автомобіля / shutterstock.com 




 Наведені нижче «поради» в нинішніх погодних умовах є украй шкідливими - користуватися ними можна лише в тому випадку, якщо ви поставили перед собою завдання зламати машину в короткий термін. Не використовуйте їх як керівництво до дії - вчитеся на чужих помилках.

Холодний двигун

 Важливо приділити увагу їзді на холодному двигуні. Навантаження на непрогрітий мотор впливають не менш згубний, чим навантаження на перегрітий. Адже двигун складається з маси деталей, які знаходяться в постійному русі під час роботи, що приводить до виділення тепла.

 По законах фізики, як відомо, при підвищенні температури тіла розширюються. Деталей двигуна цей закон теж торкається. Тому інженери завжди проектують їх так, щоб оптимальні зазори між ними досягалися при нормальній робочій температурі. Коли двигун холодний, ці зазори дуже великі, а при перегріві - навпаки.

 З цієї причини, якщо морозним зимовим ранком сісти в машину, включити запалення і відразу рвонути з місця в кар'єр, така поїздка може якийсь час проходити під акомпанемент невеликої ударної установки, що складається з декількох пар циліндрів і поршнів. Удари холодного поршня об поверхню циліндра приводять до зносу обох деталей куди швидше, ніж звичайне тертя. Але, самі розумієте, це все вимагає або чималих грошей, або часу (а час - теж гроші), так що забивати голову прогріванням двигуна, звичайно, ні до чого.

Дорожні калюжі

 Дуже дієвий спосіб перетворення нового мотора в купу даремного металу - гідроудар. Для його здійснення знадобиться глибока калюжа. Машину слід посильніше розігнати і в'їхати в калюжу на повній швидкості так, щоб вода могутнім потоком хлинула в підкапотний простір. Вода як рідина практично не стискується, тоді як в циліндрах двигуна постійно з високою частотою відбуваються процеси стискування паливної суміші. Невеликої кількості води, що потрапила в циліндр, більш ніж достатньо, щоб поршень, не дійшовши до верхньої мертвої точки, різко зупинився. Ззаду поршень підбадьорює колінвал, спереду цьому руху чинить опір вода - для мотора приємного мало. Знайти калюжу взимку легко - це можна зробити або під час відлиги, коли тане багато снігу, або її можна знайти на дорозі біля теплотраси або бойлерної, де сніг навіть не замерзає.

Стан коліс

 Хто придумав стежити за шинами? Наприклад, за тиском в них. Ну і що з того, що від неправильного тиску в колесах збільшується витрата палива, «убивається» ходова і погіршуються їздові якості? І те, що автомобіль з недостатнім тиском в шинах - непередбачуваний під час руху, особливо на слизькій дорозі. Краще всього - якщо одне колесо напівспущене, наприклад, при нормальному тиску в 1,8-2 атмосфери, до 1,3 атмосфери. Їзда на такому автомобілі - безкоштовний атракціон під назвою «Утримай кермо». А якщо у цей момент ще і тримати однією рукою мобільний, а другою перемикати КПП - гострих відчуттів від цього додасться ще більше. А вірогідність вилетіти з дороги і врізатися, наприклад, в дерево наближається до 100%. Те ж саме може відбутися, якщо їздити взимку на високій швидкості з несправною ходовою, у тому числі і з невідрегульованим «развал-сходженням».

Догляд за кузовом

 Хороші інструменти для знищення автомобіля - іржа з корозією. Краще середовище для утворення корозії - грязь. Отже не забивайте собі голову такими дрібницями, як регулярне миття автомашини. Проте, просто не миючи авто, приходу корозії чекати дуже довго. Для тих, у кого час на знищення машини - лише до весни, є ефективніший спосіб. Якщо зверху на машину навалити сніги (сніг і сам нападає за один-два снігопади в потрібній кількості, досить просто його не зчищати), і так залишити до весни - під заметом утворюється відмінне середовище для розмноження бактерій, завдяки життєдіяльності яких сніг підтаватиме, а вода, що утворилася від танення, швидко і ефективно забезпечить доставку іржі.

Висока швидкість

 Відмінний спосіб позбавитися від автомобіля - їздити взимку в режимі льотчика-випробувача. Різко стартуйте на світлофорі, гальмуйте з вереском перед наступним, входіть на швидкості в поворот - і ви обов'язково доб'єтеся результату: або в'їдете в когось, або хтось в'їде у вас. Прискорити процес можна на трасі, якщо наплювати на правила руху і ганяти на швидкості вище 110 км. за годину (оптимальна швидкість - 150-160 км. в годину), обганяючи всіх по зустрічній смузі, і в закритих поворотах. Підсилити ефект можна пізніше вночі - правда окрім автомобіля можна втратити і життя.

 Наприкінці - дійсно корисні ради:

Як уберегти свій автомобіль взимку?

 1. Стежте за технічними рідинами і температурою мотора

  •  Прогрівайте на холостих обертах або на невеликій швидкості, не доводячи оберти мотора вище 2 тис. 
  •  Перевірте властивість антифризу і гальмівної рідини не замерзати при низьких температурах - стару рідину потрібно замінити  

 2. Якщо авто зберігається на вулиці, завжди очищайте сніг з кузова, а також регулярно заїжджайте на миття, щоб змити дорожню сіль

 3. Стежите за тиском в колесах - це впливає на керованість автомобіля, відповідно, безпека

 4. Не перевищуйте швидкість і прагніть об'їжджати потенційно небезпечні місця (там, де влітку були калюжі, - можливі прориви асфальту).

 Автор: Владислав Бовсуновський

Замерзлий двигун, обледеніле скло. Без прогріву машина не заводиться. Така ситуація з настанням холодів знайома кожному водієві. З огляду на зміну погодних умов, журналісти День за Днем вирішили підняти питання про неписані правила зимового водіння. Корисні поради стосовно того як потрібно їздити коли холодно і слизько



Не треба влітку носити валянки, а взимку літню гуму закликають кузовних справ майстра. А все тому, що роботи у них додалося - машини б'ються щодня. Як правило, винні неправильно вибрані шини. Ну і звичайно водійські навики багатьох учасників дорожнього руху залишають бажати кращого.

 




"Нанопокриття для автомобільного лаку" забезпечує стійкий блиск лаку і високу стійкість до погодних умов і до корозії. Воно також робить лак автомобіля несприйнятливим до дії кислотних і лужних субстанцій. Поверхня кузова автомобіля набагато легше очищається.
В результаті обробки поверхні нанопокриттям Nanolux різко знижується прилипання до лаку грязі, комах, мінеральних забруднень і тому подібне

Автомобільний лак залишається тривалий час в бездоганному стані. Істотно скорочуються витрати часу і засобів на догляд за поверхнею.
Компанія BMW по гідності оцінила переваги захисних покриттів. Нові автомобілі 5 і 7 серій надходять у продаж вже оброблені нанопоритієм.

Переваги: * Тривалий захист від забруднень * Легке видалення грязі і комах з поверхні * Стійко до автоматичного миття і пароочистітелям * Покриття непомітне неозброєним оком * Істотна економія миючих засобів * Довга служба покриття (до двох років) 

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...