«Найбільшу небезпеку на дорогах представляє машина, яка їде швидше, ніж здатний думати її водій.»
Роберт Лембке

«Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздять по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньою швидкістю.» Вітторіо Де Сіка

Що шукаємо ???

Як їздити по наших дорогах, щоб не «вбити» машину (+відео)

За пошкоджену через ями машину можна судитися, але таких проблем краще уникати, ніж нескінченно розбиратися з дорожниками. Як? Читайте нижче.


Стан доріг в цьому році як ніколи погане. І незалежно від того, хто винен - ​​злодійство і відкати в галузі дорожнього будівництва або складні погодні умови - розплачуватися за ями доводиться самим автолюбителям.
Це і підвищений ризик аварійності, і вимушене відвідування шиномонтажної майстерні, і позапланові поїздки на СТО з проханням перебрати ходову ... Сьогодні радить, як уберегти себе і машину.

Ясна річ, що чим розбиратися з дорожниками за ями після ДТП, краще його не допустити. Для цього рекомендуємо знижувати швидкість і уважно вдивлятися в дорожню поверхню: щоб при вигляді вибоїни зменшити швидкість і безпечно об'їхати перешкоду.

Якщо ж об'їхати не виходить (яма занадто широка), перед нею потрібно різко натиснути на педаль гальма (для забезпечення максимального уповільнення автомобіля) - пружні елементи передньої підвіски стискаються.

Після цього, безпосередньо перед «бар'єром», необхідно відпустити гальмо і проїхати яму на мінімальній швидкості накатом - при виконанні такого прийому пружини (або подушки і ресори) після припинення гальмування «підкидають» передню частину автомобіля вгору, і колесо проїжджає по ямі з мінімальним тиском . Це дозволяє уникнути передачі на підвіску сильного удару і пошкодження шини і диска об гострі кромки глибокої ями.

По можливості об'їжджайте калюжі. Справа в тому, що під водою може бути все, що завгодно - від глибокої ями до відкритого каналізаційного люка.

Також варто возити з собою кілька цеглин - іноді виїзд у двір (або виїзд із неї) настільки «дірявий», що краще закласти ними яму, ніж намагатися проїхати по ній.

Як підготувати машину до їзди по ямах

Ще рік тому таку пораду для власників авто з низькопрофільною гумою і / або легкосплавними дисками, як покупка комплекту більш дешевих сталевих з недорогою гумою, звучав би дивно. Але цієї весни практично багато автовласників віддають перевагу перевзутися до кращих часів. Ціна питання для сімейного седана - 3600 грн (1600 грн за комплект сталевих дисків та ще близько 2 тис. грн за комлект шин).

На перший погляд, дорого, але при попаданні в яму авто на низькопрофільною гумі (комплект зазвичай коштує 4-8 тис. грн, одягненою на легкосплавні диски (3-12 тис. грн. За комплект), колесо зазвичай відновленню не підлягає - гума рветься , а диск тріскається. І справа не тільки в грошах - якщо на дорозі лопнуло не одне колесо, а відразу два, то дрібна прикрість перетворюється в мегапроблему, що включає виклик евакуатора і, знову-таки, покупку нових шин і дисків. Відзначимо, що сталеві диски можна прокатати 4-6 разів.

Друге, що варто зробити, - підготуватися до можливого пошкодження авто. Тобто, має бути зрозуміло, куди їхати за запчастинами (зазвичай виходять з ладу ступичні підшипники, гумово-технічні елементи ходової, амортизатори; часто тріскається бампер і б'ється глушник) і як швидко ліквідувати наслідки.

Третя порада - купити поліс КАСКО хоча б на півроку. Він не тільки захистить від можливого ДТП, але й дозволить зняти з себе клопоти по розгляду з дорожниками. Посудіть самі: послуги юриста обійдуться в 2-5 тис. грн, потрібно витратити час (ходити в суд як на роботу), а поліс на період складних дорожніх умов обійдеться в 3-4 тис. грн.

Як правильно переїжджати через калюжі на автомобілі (сюжет НТВ):



***
Зверни увагу


Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...