skitalets.ru |
1. Лопнув шланг зчеплення. Необхідно знайти місце, де утворилася дірка, і обмотати його сирою гумою, гуму зміцнюємо кількома витками мідного дроту. Вершиною майстрового мистецтва це не назвеш, але для того щоб дотягнути до гаража або найближчої ремонтної майстерні цілком вистачить. Необхідно не забувати про контроль над рівнем гальмівної рідини.
2. Прокололи колесо, запаски немає або вона не годиться на заміну. Доведеться накачати колесо. Повітря вийде швидко, а потрібно добратися хоча б до гаража. Спробуйте залити води в насос, а потім закачати її в колесо. На швидкості вода рівномірно розподілиться по площі колеса і повільніше повітря почне витікати через отвір. Ефект гідрозапора дозволить впоратися з поїздкою на пробитому колесі.
3. Свічка запалювання відмовляється нормально працювати або зовсім не працездатна. Процес відновлення можливий, якщо цілий ізолятор свічки. Двадцять хвилин витримайте свічку в ацетоні. За цей час ацетон впорається з нагаром. Далі слід зняти нагар дротяною щіткою, протирання порожнини свічки кислотою (соляної або сірчаної без різниці), ретельна промивка водою і регулювання зазору. Процес відновлення закінчено. Відновлена свічка працювати буде, але замінити її потрібно в першочерговому порядку.
4. Проточування барабанів в польових умовах відбувається в наступному порядку: закріплюємо колеса надійно, використовуючи противідкатні упори, піддомкрачуємо ведучі колеса, знімаємо з півосей барабан (для «класики» і для передньопривідного варіанту процедура однаково можлива), включаємо задню або першу передачу. Це дещо подібне до токарного верстата, нерівності можна згладити шабером або наждаковим каменем. Добре закріплена машина нікуди не дінеться, слід звернути увагу на захист рук.
5. Не виходить відрутити гайку. Якщо гайка викликає у вас сумнів, то перед відкручування змащуємо її гасом або бензином. Через 10-15 хвилин, зачищаємо весь бруд навколо гайки по максимуму, надягаємо на неї ключ і акуратно постукуємо по ньому, поки гайка не почне зрушуватися. Після початку руху відкручуємо гайку як зазвичай.
6. Порвалася картонна прокладка. За відсутності нової прокладки зніміть стару, промийте її бензином, гасом, уайт-спіритом. Акуратно обмотайте її ізолетою, в крайньому випадку, підійдуть звичайні пакети. При можливості відразу замініть прокладку.
7. Необхідно замінити хомут. Для цього підійде невеликий шматок дроту, з силою обтягніть нею патрубок або шланг. Кілька разів обкуртіть, а вусики закрутіть. Силу потрібно контролювати, є ймовірність під час закручування зламати їх. Конструкція надійністю не відзначається і вимагає до себе особливої уваги.
8. Вугільний контакт трамблера вийшов з ладу. Справитися з цією неприємністю допоможе стрижень від звичайного креслярського олівця. Своїм вуглецевим складом він зможе послужити деякий час в трамблері.
9. Гальмівна рідина витекла. Звичайно, в цьому випадку необхідне буксирування, а якщо допомоги чекати нізвідки доведеться її чимось замінювати. У даній ситуації прийде на допомогу самогон чи горілка, кріплене вино або тосол, в крайньому випадку, можна використовувати мильну воду. Повністю якості гальмівної рідини подібною заміною не отримати, але це хоч щось, що допоможе дістатися до місця, де можна знайти справжню гальмівну рідину. От тільки перед тим як заливати її додасться процедура промивання гальмівної системи.
10. У разі проколу колеса є ще один спосіб виходу з подібної ситуації. Буде потрібно вентиль від безкамерки. Камеру виймаємо і кладемо в багажник, місце проколу заліплюємо жуйкою зсередини, в місці установки звичайного вентиля ставимо безкамерний і накачуємо колесо. При нормальних бортах покришки можна проїхати солідну відстань. Від сильних розгонів і різких гальмувань доведеться відмовитися.
***
Корисно прочитати
***
Корисно подивитися
Швидкий ремонт безкамерки на дорозі
Інжектор
Очищення паливної системи.
Немає коментарів:
Дописати коментар