«Найбільшу небезпеку на дорогах представляє машина, яка їде швидше, ніж здатний думати її водій.»
Роберт Лембке

«Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздять по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньою швидкістю.» Вітторіо Де Сіка

Що шукаємо ???

Буксирування (++відео)


Їздити в зчепленні по місту - заняття малоприємне, але іноді, на жаль, необхідне.


Вибір тягача. Якщо ви недостатньо досвідчені, краще їхати за легковим автомобілем, оскільки є можливість бачити дорогу крізь його стекла, вантажівка ж значно погіршить огляд.






Трос повинен відповідати вимогам ПДР. Дуже довгий так само небезпечний, як і дуже короткий, інші учасники руху можуть просто його не помітити, та і пошкодження будуть істотнішими, якщо у буксируваного раптом відмовлять гальма. Сам трос виберіть на смак, найбільш зручні ті, у яких на кінцях закріплені крюки, а найміцніші і забезпечуючі плавний хід - не металеві і такі, що не розтягуються як гірлянди, а схожі на товстий мотузок.


Перед початком поїздки домовитеся про маршрут і умовні сигнали. Наведемо приклад таких сигналів.
Для тягача: включення покажчика повороту - як завжди, перестроювання або поворот, моргання стоп-сигналами або піднята рука - "гальмую", кручення вказівним пальцем у скроні - "як набридли несвідомі учасники руху, що утрудняють і без того непростий рух в зчепленні". 
Для буксируваного: включений правий покажчик повороту (не забудьте вимкнути аварійку!) і коротке моргання фарами - "зупинися у узбіччя", довгий сигнал фарами - "їдемо далі". 
Сигнали можуть бути і іншими, головне, щоб ви обидва їх розуміли і не вводили в оману інших водіїв.


Рух. Якщо тягач більше і могутніше буксируваної машини, включіть вищу передачу - це зробить рух плавнішим і працюватиме підсилювач гальм. Згідно вимогам ПДР на тягачі має бути включене ближнє світло фар, а на буксируваній машині - аварійна сигналізація. Ведучий забезпечує розгін автопоїзда, а ведений - гальмування (це не означає, що ведучий взагалі не повинен торкатися до педалі гальма). Взагалі, їхати треба так, щоб трос був завжди натягнутий. Дії ведучого мають бути максимально зрозумілі веденому. При перестроюваннях першим убік повинен зміщуватися буксируваний, а кількість перестроювань треба прагнути звести до мінімуму, на дорозі багаторядності це забезпечить рух по другому ряду, на вужчою - по правому.


При під'їзді до місця стоянки постарайтеся зупинитися так, щоб якомога менше штовхати машину руками. І швидше відремонтуйте її, все ж таки це автомобіль, а не причіп, їй більше подобається самостійно їздити, та і вам теж напевно.

За матеріалами сайта: www.gai.ru


Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...